MiaxTea ретінде біз тек денсаулыққа пайдалы өнімдер өндіріп қана қоймай, сонымен қатар қоғам мен табиғат алдындағы жауапкершілігімізді де терең сезінеміз. Біздіңше шынайы табыс – сатылым сандарымен емес, әсер еткен өмірлермен, берілген үмітпен және жасалған игі істермен өлшенеді.

Қоғамға пайдалы болу – брендіміздің негізгі құндылықтарының бірі. Осы мақсатта әйел кәсіпкерлігін қолдайтын жобаларға қатысып, ауылдық аймақтардағы әйел кооперативтерімен бірлесе жұмыс істеп, жұмыспен қамтуды арттыруға үлес қосамыз. Әсіресе өсімдік текті ингредиенттерді жергілікті және тұрақты көздерден алуға басымдық береміз.

Денсаулық туралы сананы арттыру үшін біз мезгіл-мезгіл ақысыз ақпараттық семинарлар, онлайн мазмұндар мен әлеуметтік медиа арқылы сау өмір салтына бағытталған ақпараттық науқандар ұйымдастырамыз. Адамның тек физикалық емес, сонымен қатар психологиялық және эмоциялық саулығын да қолдау біз үшін маңызды.

Жастардың білім алуына қолдау көрсету үшін біз жыл сайын бюджетіміздің бір бөлігін шәкіртақылық бағдарламаларға немесе білім беру қорларына арнаймыз. Біз болашақты саналы ұрпақтар қалыптастырады деп сенеміз, ал әлеуметтік жауапкершіліктің маңызды бөлігі – білім беру.

Сонымен қатар, ерекше күндер мен төтенше жағдайлар кезінде мұқтаж жандарға азық-түлік, гигиеналық және көмек пакеттерін дайындап, мемлекеттік мекемелермен және үкіметтік емес ұйымдармен бірлесе отырып, көмекті тиімді жеткіземіз.

Біздің экологиялық тұрақтылық саясатымызбен үйлесетін әлеуметтік жауапкершілік жобаларымызда да біз табиғатқа зиянсыз материалдарды қолдануға және экологиялық әсерді азайтуға тырысамыз. Қалдықтарды азайту мен қайта өңдеуді қолдайтын әлеуметтік кампаниялар ұйымдастырып, тұтынушыларымызды бұл үдерістерге қатысуға ынталандырамыз.

MiaxTea – қоғамның тек тұтынушысы емес, сонымен қатар қолдаушысы болуды міндеті деп біледі. Қызметкерлерімізді де еріктілік негізіндегі жобаларға тарта отырып, әлеуметтік әсерді ұйым мәдениетінің бір бөлігіне айналдырамыз.

Біздіңше әрбір бренд – қоғамдағы оң өзгерістерге үлес қоса алатын күш. Осы сеніммен, біз тек коммерциялық мақсаттарды емес, адами құндылықтарды да негізге ала отырып, пайдаға бағытталған құрылым болуды жалғастырамыз.

Өйткені біз “жақсы өнім” ғана емес, “жақсы із” қалдырғымыз келеді.